4. Fotografia i memòria.

Per a la realització de l'exposició de fotografía que organitzem amb la classe de Cultura Audiovisual, cadascú de nosaltres havia de fer una recerca i tria de les fotos més antigues de nostra família; les següents, són les que jo vaig escollir.

En primer lloc, vaig trobar aquesta foto, és l'única de la meva familia que he trobat sabent-ne la data concreta en que va estar feta. Es de l'11 d'Octubre de 1917 i el que apareix a la fotografía és un cosí-germà de la meva àvia materna.





Aquesta és una altra de les que vaig triar per a l'exposició. En ella apareix un grup de soldats de la guerra de Cuba; no sé l'any exacte en que es va fer la foto, però hauria de ser entre el 1868 i el 1898, que és el que va durar aquesta guerra. Un dels soldats que apareix a la fotografía es un parent llunyà meu, que pertany a la part de València de la família. 




.


Per acabar, aquestes tres fotografíes les vaig escollir perquè em van semblar curioses o maques, pero no les puc situar tant bé com les anteriors; només sé que venen de la part valenciana de la meva familia i que han d'estar fetes al voltant del 1850, és a dir, a meitats del s.XIX.




...


Aquesta foto és d'un dinar de carnaval que vam fer a una casa que tenía la meva tieta a la Maladeta. És del febrer del 1995, per tant, jo encara no tenía ni un any. Com cada any, la meva família va organitzar un dinar, on tots haviem d'anar disfressats i els meus pares van decidir fer una disfressa 'conjunta'. Així que em van vestir de caputxeta vermella, mun pare d'àvia, i ma mare, de llop.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada