A més a més del cinema i el còmic, també vam treballar la publicitat. Després d'informar-nos correctament del què era, visionant documentals i parlant sobre el concepte que en teníem, vam parlar sobre els diferents elements que formaven la publicitat i que nosaltres podíem detectar.
Per a conèixer-la del tot, vam realitzar a classe un briefing sobre un spot que venía sabó per a la rentadora. Un briefing és una mena de guía redactada en que s'organitza la part estratègica d'un anunci, el moment en que es trien les dades que ens durán a destinar el producte cap a molts i diferents sectors del públic. Tot i així, el briefing no acaba de tenir un únic format defitnit i n'hi ha empreses que en fan servir de diferents.
A més a més, també vam parlar sobre el màrqueting, que és en definitiva, un procés de planificació del producte, preu, distribució i promoció de béns, serveis o idees, i l'execució i control d'aquesta planificació.
Cerca la satisfacció del consumidor combinant diferents factors: producte, preu, distribució, promoció...
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada