Sensacions - 4

La útlima capsa que vaig triar va ser la número 7. El tacte d'alguns trossos de la capsa, comfortable i agradable, contrastava amb les punxes que hi havia dins d'aquesta. Des del primer moment, la capsa em va recordar a l'estética i moviment punk. Per una part em recordava a la roba, desigual, estripada.. als accessoris com imperdibles, claus..  I, d'altra banda, també em va recordar a la música punk en si, estrident i sorollosa però a la vegada agradable per aquells que gaudeixen d'ella.
Representar un tipus de música, un corrent social, etc. em va semblar quelcom molt complicat si no gaudía de l'oportunitat d'assistir a algun concert en el període de temps en que havia de fer les fotos; al final, em vaig decantar per fer fotos de coses que relaciono amb el punk.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada