Sant Jordi

Coincidint amb Sant Jordi, a la classe d'Audiovisuals ens van proposar realitzar cadascú un cartell per a participar en una mena de concurs, en que el cartell guanyador s'utilitzaria com a cartell per a la jornada de Sant Jordi de l'institut. En un principi, vaig decidir realitzar una part del cartell a mà, per a després passar-la a l'ordinador i pintar-la amb una tableta digital i retocar-la després amb photoshop.
Lamentablement, me'n vaig adonar de que no tenia temps per acabar el projecte i que quedés tal i com jo volia, per tant, vaig decidir de cambiar-lo. En lloc de fer servir els meus dibuixos, vaig buscar per internet un seguit de dibuixos en blanc i negre i amb el photoshop els vaig distribuir i superposar en un full del format que demanaven. El vaig imprimir, i després el vaig pintar, a mà, amb aquarel·les. Aquest va ser el resultat:





Tot i que no m'agrada gaire com va quedar, i hauria preferit realitzar el primer projecte que tenia en ment, això m'ha fet aprendre que, en futurs projectes, m'he de distribuir millor el temps.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada